JAKÝ TYP KOLA JE VÁM NEJBLÍŽE ?
Elektrokolo
76/305 (25%)
MTB 29"
110/305 (36%)
MTB 27,5"
46/305 (15%)
Silniční
18/305 (6%)
Gravel bike
26/305 (9%)
Krosové
29/305 (10%)

Servis kol

íjem a výdej servisu je možný v pondělí, středu a pátek od 13 do 17 hodin. Využít můžete i objednání předem.

Odborný servis vašeho kola

  • Provádím záruční i pozáruční servis jízdních kol všech druhů a značek.
  • Praxe se servisem kol více jak 20let.
  • K práci používám  kvalitní nářadí Park Tool, čistící a mazací prostředky Finish Line a NANOPROTECH.
  • Pravidelně se zúčastnuji školení, abych získával nejnovější vědomosti a znalosti.
  • Servis odpružených vidlic a tlumičů.
  • Servis elektrokol (diagnostika, zvýšení rychlosti, repase baterií).

Objednání servisních služeb

  • osobně na prodejně v Děčíně, Fügnerova 4, Děčín 1 40502
  • telefonicky na +420 603 244 594
  • emailem na kl-sport@seznam.cz
  • pomocí online rezervace 
  • při přijetí kola do servisu Vám bude vystaven servisní list

Ceník servisních služeb

  • servis je účtován dle časové náročnosti
  • expresní servisní práce 799 Kč vč. DPH za hodinu
  • ípadně lze využít našich servisních balíčku
  • kompletní ceník servisních služeb k náhledu na prodejně

UPOZORNĚNÍ: V sobotu má náš servis zavřeno.

 

Časté dotazy :

Kdy mohu přivézt kolo do servisu?
Zakázky přijímáme v pondělí, středu a pátek  od 13-17hodin i bez objednání. V případě, že chcete mít jistotu, že vaše kolo bude opravené do pátku, je potřeba k nám kolo dopravit nejpozději ve středu, případně se objednat na kl-sport@seznam.cz nebo si rezervovat termín online

Potřebuji kolo opravit ihned. Je to možné?
Ano, v případě, že to umožní vytíženost servisu,  rádi Vám kolo opravíme expresně - Cenu stanovíme při příjmu do servisu v prodejně.

Koupil jsem si kolo jinde, přišlo v krabici  a nevím si rady s montáží.
Kolo Vám rádi připravíme.

Za jak dlouho bude kolo opravené?

Standartní doba servisu je 48hodin. V případě velkého vytížení servisu se může doba prodloužit. Termín dodání upřesníme při příjmu kola do servisu.

Je problém, když si kolo nevyzvednu v domluvený termín?

V případě nevyzvednutí servisovaného kola do tří pracovních dnů po oznámení o ukončení opravy, účtujeme skladovací poplatek. Výše skladovacího poplatku je 120 Kč za každý den uskladnění kola. V případě, že si opravu nevyzvednete do 30dní od dokončení zakázky, bude věc která je předmětem zakázky zlikvidována, případně prodána na pokrytí nákladů servisu.

 

X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).